Przyjęta przez Polskę unijna konwencja AGN zobowiązuje rząd do inwestycji w dostosowanie rzek do IV lub V klasy żeglowności.
W związku z tym, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pomp Toyo, doskonałych do zastosowania przy oczyszczaniu i pogłębianiu portów, rzek, jezior, zapór i kanałów irygacyjnych oraz marin, a także wydobywaniu piasku z rzek i mórz.
Pompa Toyo DP20 miała okazję pracować przy pogłębianiu wejścia do portu w Gdyni.
W czerwcu 2015r. wpłynął do portu kontenerowiec MSC Charleston. Naniesiony piasek spowodował, iż w niektórych miejscach było około 0,5 m zapasu pod dnem płynącego giganta. Stąd tak pilna i awaryjna praca specjalistycznych służb portowych. Udało się udrożnić ten kanał między innymi dzięki dwudziestodniowej intensywnej pracy pompy do hydrotransportu typu DP.
W czerwcu 2015r. wpłynął do portu kontenerowiec MSC Charleston. Naniesiony piasek spowodował, iż w niektórych miejscach było około 0,5 m zapasu pod dnem płynącego giganta. Stąd tak pilna i awaryjna praca specjalistycznych służb portowych. Udało się udrożnić ten kanał między innymi dzięki dwudziestodniowej intensywnej pracy pompy do hydrotransportu typu DP.